Volgers

dinsdag 14 augustus 2012

Zutphen

Mijn man en ik lopen het "Pieterpad". De route loopt twee keer in de buurt van Zutphen. We hebben vandaag snel gelopen en zijn een uur eerder dan geplanned op de plaats van bestemming. Nu nog even de auto ophalen in Vorden. Kunnen we om drie uur in Zutphen zijn.  Eerst met de bus van Zelhem naar Ruurlo. Jammer, er gaat geen trein, want er is een storing. De spoorbomen blijven dicht.
Een uur wachten op dezelfde bus. Weer terug naar Zelhem. Overstappen op de bus naar Doetinchem. Die ons naar Vorden brengt. Twee en een half uur later dan de bedoeling was komen we bij de winkel van Petra Prins aan. Nog net op tijd, want de winkel sluit om 5 uur. Heerlijk....Openbaar Vervoer. Je ziet nog eens wat van je land.


3 opmerkingen:

AnitaS zei

Nog wat gekocht bij Petra?

Heleni zei

Je was in Zelhem? Goh , k heb je niet gezien. Daar woon ik. Je had zo even koffie kunnen halen bij me.
Nog iets bij Petra gekocht?

Ineke Original zei

Ja hoor, ik heb iets gekocht. Ik zal de foto's er zo opzetten. Ik mistte nog wat blauw voor mijn nieuwe Quilt. Ik heb al heel wat lapjes verzameld, maar blauw is een moeilijke kleur. Ik wilde graag een beetje antiek look. Het is gelukt. Petra was er niet. Ze is naar Birmingham. Horen we vast wel meer van.