Volgers

zondag 22 oktober 2017

Het patroon van mijn quilt komt in de verkoop

Ik zal het bericht van Yvonne Telkamp letterlijk overnemen, zodat er geen misverstanden kunnen ontstaan. Ik verkoop MIJN patroon niet. Ik ben er nog niet mee klaar.
Maar..........tatatada!!!

A.s. woensdag zijn de patronen binnen bij Quiltstudio het Gooi in Eemnes.
Ze kosten 29,95 euro per stuk.
Als er voldoende belangstelling is kan deze quilt onder begeleiding worden gemaakt. Eveneens bij Quiltstudio het Gooi. Het zijn 12 blokken, een middenstuk en de border.
Daar heb je 14 maanden voor nodig. De keuze is elke eerste donderdagmiddag of laatste zaterdagmiddag van de maand.
Iedereen mag zijn eigen stof meenemen. Het duurt van 13.30 tot 15.30 uur en kost inclusief patroon en hulpmiddelen zoals bijvoorbeeld appliquick papier en kopje koffie/thee met wat lekkers 24,95 euro per maand.
de start is in februari 2018.

Wil je meer informatie kijk dan even bij
http://www.quiltstudiohetgooi.nl/
info@quiltstudiohetgooi.nl
Molenweg 2A
3755 BD Eemnes
Open wo-za 10 - 17 u
tel 035 5317332
En ik? Ga lekker door met quilten. Ik weet niet of ik mijn quilt af heb in februari. Maar we gaan gewoon lekker door.

2 opmerkingen:

Wilma Kuin zei

Wat leuk voor je!
Nog eventjes doorwerken dan heb je hem op tijd af,..

BezigeBijMirjam zei

Wat leuk voor je Ineke! En wat kan je mooi quilten!