Volgers

dinsdag 7 februari 2012

Wat zie ik daar nu?


Op de stand van ""Quilt it & Dotty". Ja hoor!!! De vingerhoedjes van  "Supergoof"! De vingerhoedjes zijn kleiner dan ik dacht. Wat een werk. Ik was zo verbaasd dat ik niet eens naar de achterkant heb gekeken. Zo'n goed idee van Ingrid. Een dekbedovertrek van IKEA met mijn favoriete kleuren. Dorry was zo lief om even voor mij te poseren. De stempels van de vingerhoedjes zijn inmiddels uitverkocht. Gelukkig zijn er nog wel appeltjes. Ook leuk.



2 opmerkingen:

Quilting Moesje zei

Door je reaktie bij Supergoof zie ik nu jou mooie foto's ... kan weer even genieten ! :o)
Ik ben ook geweest ...(o))) geweldig hoor !
Groetjes,
Simone

Supergoof zei

Wat heb je een mooie foto's gemaakt! Dankjewel, nu kan ik er toch nog iets van zien,...
Wij missen die kleine hoedjes best wel,...
;o)