Volgers

zondag 24 september 2017

Eindelijk een beslissing genomen

Het gaat nu echt gebeuren. Na mijn ziekte heeft de quilt een jaar stil gestaan. (Gelukkig hoef ik een jaar lang niet terug te komen voor controle). Iedereen om raad gevraagd. Wat moet ik doen? In de naad quilten, een halve centimeter er naast? Ik kon geen beslissing nemen. Yvonne Telkamp van Quiltstudio het Gooi wil me met alle plezier helpen met het rasteren. Ik heb besloten om in de naad te quilten. Heel veel werk. Dubbel op. Maar.....het gaat om het resultaat! Binnenkort komt mijn quilt (die nog niet af is) te hangen bij Quiltstudio het Gooi. Binnenkort groot nieuws, maar ...dat houd ik nog even geheim.

4 opmerkingen:

BezigeBijMirjam zei

Fijn dat iedereen zo meedenkt. En dat je dan uiteindelijk gekozen hebt. Maar misschien nog fijner, dat je de stap hebt kunnen zetten om door te gaan quilten. Succes! En geheimen.....ik ben zo nieuwsgierig! 😉

Supergoof zei

Mooie foto van een hele lieve mooie vrouw.
:o)
Ik ben net als Mirjam ook nieuwsgierig,...

Chris zei

Ik begrijp dat het wel goed met je gaat. Wat zal je quilt mooi worden! Veel werk, maar zó de moeite waard.
Ik vind het ook leuk om je blokjes van de Garden te zien! Die hangt bij al een poos op ons kantoortje.
Lieve opmerking van Supergoof!!

Ineke Original zei

Het gaat weer prima met mij, Chris. Ik hoef een jaar niet meer terug naar het ziekenhuis. Ik tel mijn zegeningen.