Volgers

woensdag 25 oktober 2017

Dat is kicken!!!

Dan is er tijd voor koffie. Ik wacht op mijn beurt. Kijk even naar rechts. Wat zie ik??? YES!!! Het patroon van "MIJN" quilt staat in het rek. Het is een ontwerp van Rosemary Makhan. Volgende week komt het in de verkoop op de webshop van Quiltstudio het Gooi in Eemnes. In februari wordt een cursus aangeboden, zodat iedereen die het zou willen ook deze Quilt kan maken. Het is veel werk. Dat is zo, maar wat heb ik er een plezier aan beleefd. Ikzelf ben deze quilt nu aan het doorquilten. Gewoon op de traditionele manier. De Quilt hoeft voor mij niet op een bepaalde datum af te zijn. Het is hobby. Voor wie denkt dat is moeilijk. Dat kan ik niet. Dit is mijn allereerste applicatie Quilt. Ooit vroeg ik aan Joke: "Ik heb zo'n prachtige Quilt gezien. Denk je dat ik dat kan"? Ze zei alleen: "Gewoon beginnen".



Geen opmerkingen: